mrserdogan12_ Öğlende atmıştım testte sorun vardı galiba ikinciye yaptım net koyu çıktı değerlendirdik kesin pik diğmii inanıyorum 🙈🙈😍
mrserdogan12_ bsrakkaya0 gebelik testi değil inşallah ondada çift çizgi görürüm bu yumurtlama testi uzun zamandır koyu çıkmıyordu sürekli silikti