Ayliz010 dün gece saat 5 e kadar uyanıp ağladı, ilk defa bu kadar uzun sürdü ne yapacağımı bilemedim zor sakinlestiriyordum geri uyuyordu, gün içinde çok yoruldu kuzenleriyle oynadı hiç durmadı acaba vücudu çok mu yorgun düştü ondan mı diye düşündüm bende, çünkü genellikle böyle ağlama krizi tuttuğu günlerde çok yorulmuş oluyor