İyi bayramlar anneler birşey sormak istiyorum benim ilk bebeğim iri olduğu için ve ailede genetik olduğu için doktor şeker yüklemesi yapmıştı ama şeker çıkmadı aksine hep düşük seyretti şimdi ikinci bebeğime hamileyim bunun da iri olacağını söylüyor doğuma kaldı 1 buçuk ay kadar bir süre gönlüm yaptırmak istemiyor.cunku annem şeker hastası olduğu için bende şeker aleti var ara ara ölcüyorum şekerim.dusuk açlık şekerim mesela 70 bazen 80 ama bebek iri diyor suda bol baksak iyi olur diyo doktorum yaptırmak istemememin sebebi çok kötü oluyorum aç karna içince çarpıntı vs korkuyorum siz olsaniz fikir verin lütfen adete göre 31 haftalık ultrasona göre 33+5 haftalık bebeğim