Bilgem52 32+3 gebeyim bugün ishal oldum karnım çok gerilip ağrıyor gaz gibide duruyor anlamıyorum kasıklarımda çok hafir ağrı geliyor bebek biyerde toplaniyor doğum olmaz dimi kızlar
Dilarac Bilgem52 magnezyum evet kullanın yani son haftalarda daha da çok ağrılar falan olıyor bacak bel uyuşma hareketsizlik tetikliyor magnezyum kullanın
012908- Bilgem52 magnezyum kullanmadan önce doktoruna daniş.Fazla kullanimi dogum sancinida hafifletir tam sancini gelmesinide engeller doktoruna danişmadan asla kullanma 😄
Srfe01 Bilgem52 magnezyum kullanmanı tavsiye ediyorum bana doktorum önerdi baya azaldı toplanmalar kasıkta ve belde ağrılar benimde var bebek sürekli toplanıyor çok canımı yakıyor