Tugcev Melliisaa Bana doktorum sabah akşam dedi. Ağrıların iyiye giderse bire düşür dedi. Doktorunuzun ne dediği önemli. Ben tadından dolayı hiç içemedim o ayrı 🤦🏼♀️
Melliisaa Ne zamanları içiyosunuz ben çok ağrım olduğunda yada şiş olduğumda içiyorum normalde rahatlıyordum ama şuan aşırı şişim 1 tane daha içsem ne olur
Melliisaa Kub7a karnım aşırı sert normalde rahatlatıyordu biraz geç yemek yedim ondan heralde 1 tane daha içsem rahatlıcam ama bilmiyorum