07sym07 Ben de burda bekliyim 15-25 Eylül arası dedi doğum için
07sym07 Benimde 9 Eylül oluyor 39.haftam
merimiri Yaaaa bebiş kız mı erkek mi 🥰
Betl35 erkek 🥰 senin
merimiri Kız 🥰 bitanede oğlum var 4 yaşında 😊
Betl35 maşallah ne güzel bi kız bi erkek herkesin hayali 🤲🏼