27+4 olduk… zaman gecmiyor gibi artik…. 🥹 sabirsizlikla bekliyorum bebisi💙 sezaryan icin gun aldik duygusalim… hersey icin aglamak geliyor icimden.. siz neler yapiyorsunuz kizlar? Birde okadar cok karpuz yemek geliyor ki icimdebn 😄😄 icim disim karpuz olucak…