Gurcunursogut ikizlerdi 26 haftalik dogum yaptim dogumdan sonra kalp krizi gecirdi sonra normalledi benim sutumu vermeye baslasilar sonra beyin kanamasi gecerdi su toplanmis onu alcaz dediler duruma gore sant takilir kendi kendinede gecebilr dendi sonrasinda tekrar kalp krizi tutunamadi yavrum onlarin yasadigini biz yasasak dayanamayiz cok direndi ama her yogunbakima girdigimde neyle karsilacam diye heycanlanirdim en son gördüğümde zten duamiz Rabbim yavrum cekecekse cektrme oldu ertesi gunune vefat etti en iyi halini vefat ettiginde gordum hic o kadr rahat ettigini gormedim ben yavrumun en rahat uykusuyla uyuyodu biz yavrumla cennet bulusmak uzere ayrildik Rabbim yavrumla bulusmamamizi baki etsin 😢