leyze benimde 3.gebeliğim 34+2 yim, bende ne uzun süre ayakta kalabiliyorum ne de rahat oturabiliyorum ya belim ağrır ya kaburgam batar ayakta hareket halindeyken bir tık iyi oluyorum ama az uzanayım desem yada oturayım desem kalkarken gıcır gıcır oluyor resmen kemiklerim bide varislerim çıktı bunda aşırı ilerledi onlarda çok sızı sancı yapıyo diğer gebeliklerimde bu kadar şikayetim yoktu bu çok zorluyor beni🥺 hayırla şu son 4 haftda geçeydi bi sezaryen olucam