Kızlar merhaba Şuan 9 haftalık hamileyim 8+2 de kontrolüm vardı bebek sağlıklı kalp atışı çok güzel fakat kesesi normale göre biraz daha küçğkmüş doktorum kalp atışı böyle olduğu sürece sorun yok bol bol sıvı tüket dedi 20 gğn sonra ikili test yaptıracağım tekrar kontrolüm var böyle bir şey yaşayan var mı? Doktorum kötü bir şey demedi ama yinede insanın aklına takılıyor