Beyzatls ah canım bende de çok hafif idrar yolları enf. Vardı bende bir gece monurol içmiştim şu suya koyup içilen sabahına ishal oldum feci karın ağrısı vs olunca ve 5 kere falan tuvalete çıkınca doktorum hastaneye yönlendirdi. Riskli gebeyim bu arada 28. Haftadaydım karnım taş gibi olmuştu çok şükür birşey çıkmadı ama doktorum ilaçtan olmayacağını söyledi. Fakat bilemedim ben klimamı çarptı yoksa ilaç mı yaptı. 5-6 gün çok yzun bir süre canım ve gebelikte ishal sıkıntıymış bence bir doktora gözük. Ben ne yesem çıkarıyordum. He bu arada haşlanmış patates yedim onun kestiğini düşünüyorum. Muzda soda da iyi geliyor. Magnezyumda ishal yapar ama günde bir kere bilemedin iki olur 5-6-7 çok fazla bir gebe için