İşteeee kızlar daha önceki postlarımdan bilen varsa 33. Haftadan beri erken doğum riskim vardı ilaçlar vs 36. Haftaya kadar gelebildik. Haziranın 13 ü akiam 19.00 da aşırı kasık ağrısı , regl ağrısıyla ve kızımın hareketlerinin azalması şüphesiyle hastaneye gittim nst bağlandım hiç bir şekilde sancı vs çıkmadı beneğin hareketleri çok çok azdı doktor alttan açıklık kontrolu yaptı ve 1 parmak ucı kadar açıklık olduğunu söyledi ve eve gönderdi evde kasık ağrılarım devam ediyordu ertesi gün yani 14 haziran sabah 10 da kendi doktorumuza kontrole gittik ve durumu anlattığımda kendisi de tekrar alttan bakmak istedi ve açılmam 3 4 cm olmuştu doktorum eve gönderdi ve beneğin her an gelebileceğini evimin yakın olmasından kaynaklı eve gönderdi ve öğlen tekrar çağırdı eve geldiğimde duşa girip merdiven indim çıktım devamlı hareket halindeydim 12 den saat 4 e kadar evde kendi sancımı hareketle karşıladım ve sancılarım dakikada bire düştü ve hastaneye metroyla yürüyerek gittik açılmam 5 6 cm olmuştu ve saat 16:30 da yatışım yapıldı yüne muayne odasında saat 20:00 e kadar sancılarımı çektim sürekli merdiven inil çıktım ve artık doğumun hızlanması için suyumu patlattılar ve asıl sancı ve acı o zaman başladı annem ve eşim iki elimden tuttular ve odamda asıl sancıları çekmeye başladım en son doğurmak istemiyorum beeeenn diye bağırıyordum 😂😂20:40 da ıkınma hissiyle doktorum apar topar beni odamdan doğumhaneye sandalyeyle taşındım asansörde doğuruyorum beeennn diye çığlıklar atıyordum doğum haneye girdim ve apar topar çatala alındım 3 sefer ıkınma ve karnıma baskı desteğiyle kızımı kucağıma aldım ve bu gün tam 2 günlüğüz uzun sürdü kusura bakmayın herlese kolay doğumlar diliyorum sormak istediklerinizi sorabilşrsiniz