Mervengin34 tabiki oluyor. En başta gelen kanama ölye pedle falan da idare edilmez.. Ama mesela kiminin 40ı çıkana kadar yoğun olurmuş, kimi 1 hafta yoğun, sonra regl gibi devam edermiş, benim de ilk gebelikte 2 gün yoğun oldu, sonra regl gibi devam etti azalarak, 42 gün sürdü..