gokyuzu777 benim taşşş gbi hamilelik sürecim oldu 6. Aya kadar sonra o hafta misafir ağırladım üst üste e bide temizlk yaptım sonra yamuldum doktorum çok kızdııı sancılandım az kalsın erken doğum olcaktı şükür atlattık ilaçla duruyorum şuan , yapmayın aman boşverin kalsın 6. Aydan beri doğru düzgün hiç bişi yapmadım eşim yardım etti hep şükür son aya yaklastım bakalım 🤲🏻 bi bayram temizliğine giriştik bide bebek odası yerlesmesi vs