aysegul1122 35+2deyim bel ağrılarım arttı, artık çok zorlanıyorum. Yürümek, oturduğum yerden kalkmak falan çok zor. Son 1haftadır geceleri uyuyamıyorum 4,5 gibi uykuya dalıyorum. Karnımda sertleşme var. Ayak bileğim, pencem hepsi şiş ve yürürken çok ağırıyo. Sıcaklarla da baş etmek zor.Artık bunaldım, çok çabuk geçsin istiyorum zaman🥲🥺biz sezeryana gün aldık, son 3 haftam kaldı💜