Dnsstg ilk haftalarda bende ishal oldum hatta dedim doktoruma normalde kabız olunur ben ishalim demiştim . Olabilir yadiğin besinlerden kaynaklı dedi şuan 37haftaya gireceğiz ara ara yine ishal oluyorum . En son doktora gittiğim de serum bana da takıldı. Haşlanmış patates , muz yiyebilirsiniz .