Eko93 Bebegm 26 gunluk, bu havalarda nasıl giydiriyrosunz? Annem giydirmeye izin vermiyor cocuk atlet ile yatiyor üstüne sadece muslin seriyoruz ev çok sıcak diyorlar. Ama en azndn corap giydirmek gerekmez mi ? Siz nasıl giydiriuorsunuz?
3438FG Eko93 Tabiki bunu doktorunuz daha iyi bilir ama ben çorap giydiriyorum. Yoksa çabuk gazlanıyor. 3 ay 27 günlük bu arada bebeğim. Ayrıca sadece zıbınla yatırıyorum. Termometre alın evinize. Doktorlar sıcaklık 24 derece ve üstündeyse bebeklerin üşümeyeceğini söylüyorlar. Şuan benim evim 27 derece. Yani sıcaklığa göre hareket ediyorum ve örtüde örtmüyorum bu durumda
Aylaa123 Eko93 yeni doğan bebekler üşümezler hava çok sıcak zaten zıbınla yatması yeterli isilik olur bu sefer eli ayağı soğuksa bu üşüdüğü anlamına gelmez hareket etmedikleri için kan akısı yavas bu sebeble eli ayağı soğuk olur ensesinden ve gögüsünden kontrol edin orası soğukss üşümüştür bi kat daha giydirirsiniz onun harici gerek yok
Minnaksever Eko93 15 günlükken doktora götürmüştük temmuz ayında zıbın harici bişey giymeyecek mümkünse hatta klima alın demişti.
Ebruucar Eko93 benimde 28 günlük bebeğim banyo yaptırmışsam kısa kollu zıbın, yaptırmamışsam sıfır kollu zıbın giydiriyorum ve incecik çoraplar aldım gazlanmaması içinde giydiriyorum hep. Ayaklarını üşüttüğü anda gaz yapar. Uyurkende karnına kadar ince müslin bi örtü örtüyorum sadece.