Cckesra benim 35 haftamda bel ağrısı ve kasılmam başladı doktor açılma başladığında olur normal demişti ve 40+1 de normal doğum yaptım eğer kasılma çoğalırsa ve sık sık olursa bi hastanete gidin benim ara ara oluyordu sağlıkla kucağınıza alın inşallah