Son 37 gün ve beni inanılmaz doğum korkusu sardı. Normal istiyorum ya doğru zamanda ıkınamazsam diyorum ya doktoru ebeyi dinlemezsem yanlış şeyler yaparsam çok korkuyorum. Ayrıca çatala da çıkmak çok rahatsız edici bence. Bir kez check up da çıkmıştım. Doktorum 37.haftada çatı kontrolü yapacağını söyledi ama ben çok çekiniyorum. Sezaryen olursa da asla epidural olmak istemiyorum. Beni kestiklerini hissetmesem de bilincinde olmak istemiyorum. Tamamen uyutulmak istiyorum. Off çok korkuyorum napacağımı bilmiyorum. Siz neler düşünüyorsunuz hissediyorsunuz?