Merhabalar Herkese hayırlı bayramlar diliyorum❤️❤️🫶🏻 38+3teyim ilk gebeliğim ve normal doğum çok istiyorum kendimi herşeye hazırladım ağrısına sancısına rabbimde yardım eder inşallah sabır verir ama yinede korkuyorum dikiştir vs bide geçen bi arkadaşım normalde her yerin bozuluyor eskisi gibi olmuyor vajina dedi gerçekten öyle mi ?🥲bazen ağrım oluyor merdiven inip çıkıyorum normal tuvalete gidiyorum arada bayağı çömeliyorum ödem olarak ayaklarım davul gibi oldu umarım doğumdan sonra gider 🙏🏻🙏🏻ilk gebeliği olup normal yapanlar yada normal doğum hakkında bilgi verir misiniz Tabiki her doğum kişiye özel ama insan yinede duymak istiyor bişeyler🙏🏻🙏🏻❤️