aygun_brhml 40+3 olduk 15 dakikadan bir 1 dakikalik sancilar oluyir karnimin altinda, o zaman belim bide bacaklarim da agriyor. dogum belirtisi ola bilirmi
Rabia06 aygun_brhml düzenliysee eger panik yapma canım biraz sabiret bakarsın nişanın gelir sıçak duş al eger nişanın yada suyun gelirse yada bundan önce sancıların sıklaşırsa 5 dk ya düşerse hastaneye gitt rabbim kurtaraın inşallah bol bol dua et canım 🤗🤗
aygun_brhml Esra7261 saate bakdim gitdikde 12 dakikadan bir olmaya başladi. belki de yalanci sancidir
aygun_brhml Rabia06 çok sagol canimmmm Allah razi olsun. Allah her kese kolaylik versin. o zaman birazda bekleyeyim. duş alayim sonra bakicam belki de yalancidir
Aysun15 Aynı haftayız bizde belim kasıklarım çok ağrıyo düzensiz ama bazen uZun sürüyo bende anlamadım 🤷🏻♀️
Rabia06 aygun_brhml amin inşallah cümlemizden canım ❤️❤️ Sen dkları takip et günün gelmiş geçiyo bile rabbimin mucizesi işte 😍