Hanimlar ilk önce ayaklarım ve ellerim bir anda ekstra şişti sonra karnıma iğne batiyo gibi batmalar olmaya başladı daha sonra soğuk soğuk terlemeye başladım bi 5 dk kadar sürdü ardından 10 15 dk boyunca karnım gerildi şişti ve hem ağrı hem sancı hem her yerini bicakliyolar igneliyolar gibi olmaya başladı o kadar canım acidiki ağlamaya başladım toplamda 20 dk falan bu şekilde sürmüştür hala karnım gergin ve ağrıyor ayağa kalkınca sanki bebiş karnımdan düşecek gibi hissediyorum ayaklarını uzattım ama aşırı gergin karnım şuan o sebebten aciyo agriyo gibi bisey bu arada o sancı sırasında bebegim asla hareket etmedi sancılarım.mi hafifleyince hareketlenmeye başladı o hareketlenince mı hafifledi bilemiyorum