Kızlar dün gece iki göğsümün tam ortasına öyle bir ağrı girdi ki asla gaz sancısı gibi değil onu daha önce yaşamıştım az çok anlıyorum bu böyle yumruk gibi kaldı saatlerce geçmedi gaviscon içtim parol içtim dümdüz uzanınca daha çok ağrı oluyordu sıcak su torbası falan koydum öyle öyle sabahı ettim çok şükür geçmişti normal de reflü var bende ama bu gebelik reflüsü olabilir mi yada yaşayan varsa bu nedir ?