Nazli93 20+6 haftalık gebeyim bebeğin beyninde olması gereken sıvı odasının boyutu 5-6 mm iken benim bebeğimde 8,5 mm ve yapısal bozukluk çıktı. Perinatoloji doktoru çapa tıp fakültesine kurula yönlendirdi bu durumla karşılaşan varmı?
Ayseselim48 Nazli93 merhaba benim de bebeğimin kafasında sıvı olduğu söylediler yek yumurta tek ikizleri sizin bebeklerim kafasındaki sıvı sonuçu ne oldu
Nazli93 eecceeemmmm me yapıldı peki benim dosyamı direk kurula teslim etmem gerektiği söylendi randevu almadan gidecekmişim nasıl süreç izleniyor
eecceeemmmm Nazli93 Beni özelden yönlendirdiler ben ilk etapta gebe polikliniğine randevu aldım ikili test raporum ile gittim ordan kağıt yazıp verdiler perinayolojiye çıkıp randevu aldım ilk etapta uzman doktor sonrasında doç sonrasında kurul kontrolü ile ilerledik
Nazli93 eecceeemmmm anladım teşekkür ederim benide özel yönlendirdi ancak direk dosyamı hazırlayıp randevusuz kurula teslim etmem gerektiği söylendi..
eecceeemmmm Nazli93 şansınızı deneyin isterseniz burda özel varsa dahili numarasını paylaşayım gitmeden telefonla görüşün mağdur olmayın