Taha Kızlar bebeğinizin cinsiyetini tam olarak kaçıncı haftada öğrendiniz? Bu arada Devlet Hastanesinde öğrenmek mümkün mü?
Cyla2014 Taha 13 haftalığım tam ultrasonda 12+4 çıkıyordu tahmini kıza benzetti ama 100 de 100 demedi. Bilmiyorum bende haftaya tekrar gidecem
Elifkedi Taha 17.haftada devlette kontrolum vardı doktoruma sordum söylemedi hastaneden çıkınca ozele gittim ikiside kız dedi hemen söyledi
RecebinEsrasi Taha 22.hafta🤣bebeğine bağlı pozisyonu uygunsa söylenebilir değilse eğer özel bile söyleyemez ama tahminde bulunabilir devlet hastanesi konusunda da biraz yaşadığın yere bağlı kimisi söylüyor kimisi söylemiyor
Rabiayce Bende çok merak ediyorum valla 11+2 olduk bizde 12 haftada ikili taramada sorucam eğer ilgilenip bisey söylemezse özele gidicem 12.haftada belli olur bence öğrenenler var
Nazolii Ilk kızimda ilk aylar devlete gidiyordum 17. Haftalarda söyledi 2. Hamileligim özele gidiyorum 13 artilarda kiz dedi ama kimse inanmiyor 🤷♀️🤷♀️
Nazciimm Taha bugün 10+5 te normal kontrolume gittim. Doktorum aaa pipisi var bunun dedi hiç bu kadar erken beklemiyordum 🙈 şok olduk eşimle özele gidiyorum. Doktor da çok önemli tabiki.