Eda3838 drlar kırmızı renk yerleşme kanamasının olmadığını söylüyor. 2 kere hamilelik geçirdim hiç yerleşme kanaması yaşamadım. İlkinde bi kan geldi yerleşme kanamasıdır dediler ama düşük yaptım sonrasında acı bi gerçekle kırmızı bir kanamanın yerleşme kanaması olmadığını öğrendim. Pek umutlanmasını tavsiye etmem bu yüzden