Dmrc5234- Arkadaşlar adetim 13 gün geçtikti yumurtlama bozukluğu vardı 2 kilo da almisim ondan dolayı geçilebilir mi aşırı derecede kasıklarımda batma var ara ara sık şekilde oluyor gebelik olabilir mi
turkan403 Dmrc5234- benmde aynı hale regl olmdm test yaptnz mi karnımın alt tarafı ağrıyo başlıca belirti değil bence he kasık ağrısı da belirti olmuyo🤦🏼♀️
busrax_ Dmrc5234- bende gebe olduğumu öğrenmeden önce regl olacakmışım gibi ağrılar oluyordu. Regl öncesi belirtiler ile gebelik belirtileri hemen hemen aynı test yapmadan anlamak çok zor
Dmrc5234- Htcegmndnz1 yok hayır test yapmadım afet olacakmış gibi ağrım var ama yapmadım özellikle geceleri uykumdan uyandırıyor ağrısı kilo alma da engel olur mu gecikmeye
Dmrc5234- turkan403 yok hayır test yapmadım afet olacakmış gibi ağrım var ama yapmadım özellikle geceleri uykumdan uyandırıyor ağrısı başka da belirtim yok
lilyum_ Dmrc5234- ayy masallah valla sabrınıza hayran kaldım. 13 gün test yapmadan nasıl durdunuz😅. Biz reglimize 7 8 gün kala test yapmaya başlıyoruz 😂
Dmrc5234- lilyum_ 😂 arada böyle gecikiyor yapınca negatif çıkıyor o yüzden bu sefer sabirliyim acaba var mıdır diye de düşünüyorum
lilyum_ Dmrc5234- simdi bu batma olayı gebelikte olan birsey. Saniyelik siddetli bir batma olur geçer. Bence bi test yapın varsa kesin çıkar
Dmrc5234- lilyum_ evet saniyelik oluyor ayağa kalkınca özellikle geceleri uykumdan uyandırıyor ağrısı ama çok kısa oluyor ağrı sanki adet olacakmisim gibi
lilyum_ Dmrc5234- umut vermek istemem ama bu gebelik belirtisi. Ben de çok yaşamıştım bunu bence biran önce test yapın. Sonucunuzu benimle de paylaşırsanız sevinirim🌸✨
mucizemgelsin61 Benimde 10 gün gecikti şimdide bayram tatiline girdik doktora gitmek istesem gidemiyorum
Dmrc5234- lilyum_ yapar yapmaz hemen çıktı çift çizgi doğrudur dimi bozuk flama değildir saniyeler içerisinde çıktı
Yazan Dmrc5234- hayırlı olsun ❤️🌸 bozuk olacağını sanmıyorum silik vs değil baya net yani. İsterseniz yarın bi test daha yapın içiniz rahat eder. Bayramdan sonrada kan verirsiniz ya da bence hemen yarın acilde verin 🥰 iki hafta geciktim ona göre söktürücü vs kullancam vs dersiniz yaparlar
lilyum_ Dmrc5234- kız saçmalama tabi ki doğrudur😂 hahahahhaha. Ayy hayırlı olsunn cok sevindim. Muhtemelen 6-7 haftalıktır belki kalbini bile duyarsın🌸✨
MrvBK Dmrc5234- Ahhh gözlerimiz net çizgilere hasret. Maşallah canım ya ❤️ Rabbim sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin inşallah
mrserdogan12_ Dmrc5234- kız nasıl durdun o kadar bide varmış yani belirtide vermiş bizim başımız dönse test yapıyoruz helal olsun
Dmrc5234- lilyum_ bnde çok sevindim inanamadim hemen cuma günü kaç haftalık olduğunu ogrenicem paylaşırım sizinle rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 💙