Aleynaz06 Merhaba arkadaşlar 14. Haftadayım bu hafta önceki haftalara göre bir tık daha kasık ağrım var. Şiddetli değil ama hissettiriyor batma gibi. Sizinde öyle mi oldu?
Htcegmndnz1 Aleynaz06 benimde arada oluyor bence sebebi rahim büyüdüğü için kramp gibi oluyor bendede kasikda birden ayağa kalkarken felan daha çok oluyor
Esraduman Aleynaz06 benimde öyleydi rahim büyüdüğü için normaldir ama artarsa ve hem karnın hem kasıkların ağrırsa doktora git
Aleynaz06 Htcegmndnz1 aynennn ayağa kalkarken daha çok hissettiriyor, veya yatakta sağdan sola vs dönerken.