2mnnosanne123 iyi aksamlar herkese 2 gündür sağ ayagımda diken batmış hissi var sıkıyorum ama bişey yok sadce acı var acile gittim hamileyim diye doktrunaza sorun dediler 5 aylıkken bu durumu yaşayan oldumu yada bilgisi olan var mı acaba topuk dikenimi..
koomikbiranne0507 2mnnosanne123 sabah ilk kalktığınızda yataktan yere basarken topuğunuzda acıma oluyormu veya çok uzun süren oturduğunuz da ayağa kalkınca tekrar bi acı olur eğer öyleyse topuk dikeni bende çok yaşıyorum bu durumu özellikle kilo alınca kilo verince geçiyor benim birde sürekli masaj yapıyorum maden suyu şişesiyle
Demsi_83737 2mnnosanne123 topuk dikeni mi bilmiyorum ama ben de 21. Haftadayım aynı şikayetleri yaşıyorum ama ben kilo aldığım için diyorum
2mnnosanne123 koomikbiranne0507 tsk edrim bende deneyim oyle bi aynen bende 70 kiloyla hamile kaldim suan 75 im ondn galiba o zamn
2mnnosanne123 Demsi_83737 evet bende 20 haftligim byle ayagima yururken bisey batiyor gibi topuk tarafi diken varmis gibi sıkıyorum ama hiç bişey yok umarım geçer ya