Nur29zen benimde hafif pembe akıntı oldu bir kere sonrasında üç gün boyunca da koyu kahverengi leke geldi panik yaptık tabi ama çok şükür bir sıkıntı olmadı doktor bayanların yüzde ellisinde görülüyor dedi kırmızı kan olmadığı müddetçe bir sıkıntı olmaz demişti 😌😇