Merhaba. Ayak parmak aralarinda dünden beri çok yoğun kaşıntım var . Travazol krem sürdüm faydasi oldu gibi ama cok kullanmak istemedim . İnternette gebelik kolestazi ile ilgili bilgiler okudum. Gebelik kolestazi olsa parmak arasi mi kasinir yoksa mantar tarzi bisi mi ? Su anda da tatil. Doktoruma da gidemiyorm. Bu durumu yasayan var mı?