4147 Kızlar iyi bayramlar öncelikle ☺️çatlamadan sonraki 6. Gün(dün) gebelik testi yaptım. Erken gebelik de değil dümdüz gebelik 😂 hiçbir şey çıkmadı 🙈 çok erken davrandım değil mi 🫠
Mom6535 4147 erken olabilir canım. Benim bat 26 yada 27 falan bekliycem günümün geçmesini gecikirse test yapıcam sende öyle yap bence
4147 Mom6535 benim de önümüzdeki pazar regl olmam gerekiyor canım çatlamadan sonra 14 sayınca ama beklemek zor geliyor ☺️
Eliffyamann 4147 ay bizim aynı kız 🤭🤭 bende yaptim bişe çıkmadı 🤣 ama sanki cok hafif gölge gördüm nasip bakalım
Eliffyamann 4147 amin canım benim ikinci gebeliğim olacak daha bu ay denemeye karar verdik hayırlısıysa olur inşallah ama senin için inşallah olur🌸🌸