Aleynaz06 Arkadaşlar merhaba 14 haftalık hamileyim, son dakika bir tatil planlaması oldu, bayram olduğu için doktoruma da ulaşamıyorum. Denize girsem sizce herhangi bir sıkıntı olur mu? Siz girdiniz mi?
Birkucukmutluluk Aleynaz06 bildiğim kadarıyla denize girmekte bir sakınca yok tuzlu su olduğu için enfeksiyon riski yok ama havuz için aynı şey söylenmiyor tabi. Ayrıca hamilelikte yüzmek çok iyi geliyor diye duydum.
Hilal2901 Aleynaz06 benim de bildiğim denize girebiliyorsun. Temizliğinden eminsen havuza da girebiliyorsun
Esum48 Aleynaz06 riskli gebelik degilse bir sakincasi yok ben 30 hafta icin sormustum ama. Su soguk olmasin enfeksiyon kapma bi de kalabalik yerler egirme dedi. Bi de islak mayoyla oturma dedi
Melosunannesii Aleynaz06 bende girdim o haftalarda denize bı sıkıntı yaşamadım ama çok fazla yaş kalmayin çıkınca