11.06’da bebeğim artık 40 haftalık olmuştu, kilo alımı 2 haftadır durmuştu plesanta görevini tamamlamıştı. Bu sebeplerden ötürü doktorum doğumu başlatmayı teklif etti ben de kabul ettim. hastaneye yatışım saat 9daydı, 2 cm açıklıkla yattım. Ardından suni sancı takıldı 2 saatte bir açıklık kontrolü yapıldı. 4cm, 6cm, 8cm, 9 cm açıklıklar oldu. 6 iken dayanamadım epidural yaptırdım, bence imkanı olan herkes yaptırsın çekilecek dert değil 😂 saat 15.00’da 9cm açıklık varken doğum odasına indik, ıkınmalar başladı, kafası çatıma göre bir tık büyükmüş, doktorum endişelenmemem için söylememiş, bu sebepten doğumu kolaylaştıran bir jel aldırmış bana oysaki ben sebebin bu olduğunu bilmiyordum( canım doktorum💖) 15.45te bebeğimi kucağıma aldım. biraz dikişlerim vardı, 16.30da doğum odasından yürüyerek çıktım. bebeğimin sağlıklı oluşunu görüp ona dokununca çektiğim tüm sancılar acılar kayboldu. Rabbim isteyen bekleyen herkese su gibi doğumlar nasip etsin 🤍