dmla_ Gamze_gamze aynen öyle dikkat ediyorum ağır kaldirmamaya kendimi yormamaya bazen görüyorum millet ay yok sigara ortamına girmem söyle böyle nazlaniyorlar gülesim geliyor ilk hamileligim
Gamze_gamze dmla_ çevremde kim dikkat ettiyse çocukta hep bir sorun oldu tevekkül çok önemli hamilelik bir sağlık problemi değildir anatomik bir değişimdir
dmla_ Gamze_gamze aynen canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hayırlı evlat olsun inşallah
20Haziran @“Gzd5” 36+5 im illa ular tiksindiğim için içemedim ama sonra içtim şuan havalar ısındı soğuk kahve falan da içiyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım. Çaydan hala tiksinmem olduğu için sadece sabahları içebiliyorum.
Semaa00nur esdemiralay doktoruma kaç defa söyledim ama demirin harici her şeye bakıyor ona bakmıyor bir türlü inşallah bu sefer gittigimde özellikle bakmasını istiycen
esdemiralay Semaa00nur Genellikle ondan oluyor canım ben de kışın ortasında kıtır kıtır buz yiyordum yani eni sonu su ama canım buz çekiyordu sonra doktora söyledim demirime baktılar direk bi takviye verdi sonra kendiliğinden geçti
deryaa_milena Gzd5 hamileliğimin başında fazla çay kahve içmedim çay çok açık ve bir kupa içtim kahve içmedim şimdi 4-5. Aydan beri bir sabah bir akşam 2 kupa çay içiyorum günde 1 fincan Türk kahvesi ya da bol sütlü soğuk kahve içiyorum ikisini bir hiç içmedim
lena1234 Kafeinsiz kahve içmeyin daha zararlı içinde zehirli madde ortaya çıkıyor. Kafeinli için daha iyi . Aynı şey şekerli şekersiz için de geçerli
AnneOlmakkkk Gzd5 İlk hamileliğimde içtim çay kahve bişey olmadı şuan 2. ye hamileyim yine içiyorum abartmadan tabi çayıda açık içiyorum
iremsrcakb Mavi1638- ben de hic kahve aramiyorum ama caysiz yapamam😂 kahvaltida kucuk ince belli bardaklardan 2 tane acik iciyorum baska gun icinde icmiyorum…
Mavi1638- iremsrcakb ben azeriyim burda doktorlar cay icme yasağı koymuyo ben gayet canim cektigi her an ictim ilkinde simdide 5-6 buyuk bardaklaarda 😂