Gzd5 benim doktorum günde bir fincan istediğin kahvayi içebilirsin veyabiki üç bardak açık çay demişti. Çay zeten tüketen biri değildim, ama iki günde bir Türk kahvesi veya bir fincan filtre kahve içiyorum, sıcaklar başlayınca da soğuk kahveye geçiş yaptım 😂 geçenlerde bu forumda okudum, kafeinsiz kahveler çok kimyasal içerdiği için çok zararlı diye bir şey, ama.ne kadar doğru bilgi hiç bilmiyorum, bir araştırın isterseniz.