Hamileliği öğrendiğimizden beri bayramdan dolayı ilk muayine ve ultrasona daha gidemedim, ancak dün arkadaşımın doppler cıhazı ile ilk kalp atışlarını duyabildik. Sorum şu deniz sezonu açıldığından ve havaların çok sıcak olduğundan denize girmek istiyorum (Akdeniz) yüzmeyi pek sevmem maksimum 5 dakika suyun içinde duruyorum. Gebeler için ilk zamanlarda deniz sakıncalı mı düşüncelerinizi merak ediyorum acaba doktorlarınız bu konuda ne düşünüyor 🤔