Ipek3152 Kızlar Batman’da onerceniz doktor varmı riskli bir gebeligik bilgisi iyi olan hemde güzel ilgilenen 30 haftalık hamileyim doğumuma az kaldı doktor arıyorum bilen varmı
Newmom1234 Ben de 30 haftalığım ve bende de Kolestaz çıktı 37. Hafta zorunlu sezaryen diyo doktorum doktor ben de arıyorum ama bana rapor verebilecek doktor da lazım öğretmen anneler nası yaptınız rapor işini