birincimasali bende yaşadım doktorum progestan 200mg yazdı fitil düşük önleyici onu kullanıyorum ve benim ki 6 haftalıkdi kahverengi oldu doktorum o fitili Yazdi birde bol bol dinlen dedi ve 7 ci haftamda pembe leke geldi yerleşme kanaması oldu korkma dedi böyle lekeli gören insanların gebelikleri riskli olur dedi 3 aya kadar böyle göre bilirsin dedi normal dedi fazla ayakatta kalırsan tekrar o leke gelir ben 5 dakikadan fazla ayakta kalayım pembe lekem geliyor bol bol sende istirahat et