Kızlar benim 2.hamileligim ilk çocuğum normal dogumdu.İlçede yaşıyoruz dogum yapmak için özel hastaneye gitmem için 1.5 saat yol gitmem gerekiyor. İlk doğumda normal doğum stresini korkusunu çok yaşadım açılmam iyiydi ama suni sancı beni bitirdi 5 kişi zor doğurttu bunu sezeryan olmak istiyorum sezeryan olmak daha mı acı veriyor sizce olanlar fikir verebilir mi?