Bat 19 haziran ama dayanamayıp bu sabah test yaptım çok zorlayınca bir gölge gözüküyor ikici çizgi de ben gördüm yani 😅 Neyse hadi daha erken dedim ama şimdi bir baktım kahverengi akıntı değilde kan gibi daha çok çamaşırım kirlenmiş ama sadece devamı yok daha. Regl desem geç gelir ama erken geldiği olmamıştır şimdiye kadar daha. Regl kanındanda farklı gibi geldi bana zaten ama boş yere de ümitlenmek istemiyorum bilmiyorum ne düşünsem ne yapsam sizce 🤦🏻♀️