twinsmom__ mide bulantılarım 15. Haftada kesildi. O zamana kadar kilo verişim solukluğum vardı benim de. Hasta sanıyordu herkes. Bunun tek çözümü makyajdı 😂 bir allık bile sürmedim renk gelmedi yüzüme ondan filan diyordum insanlara ve her gün makyaj yapan biriyim ondan o hastalıklı soluk görüntüyü bastırıyordum. Ama 2. Trimester ın sonu ve 3. Trimester ile artan iştah sağ olsun ciddi renk geldi suratıma 😂 akşamları çok zorlanıyorum ama gündüzleri kolay bir hamilelik geçiriyorum. Bu da arkadaşımın düğününe giderken hazırlanmış olduğum bir zaman dilimi. Makyaj yapılı, çok akşam olmamış keyfim yerinde ondandır diye kabul ediyorum iltifatını 💜 ama sen beni bir de ilk uyandığım ödemli anımda ve gece yatmadan keyifsiz modumda gör diye ekliyorum. Kıyamam ama kocamı 2. Çocuktan soğutuyor olabilirim sclskckjajd öyle bir fiziksel ve ruhsal an. Bir de sizin ikizmiş. İki katı olabilir etkiler normal bence. Bu arada ikiz gebelik çok istemiştim. Aşırı çok. Hamile olduğumu öğrenince hep öyle dua etmiştim ama bana nasip değilmiş. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeklerinizi 💜