Gunduz istirahat durumunda sola yatmak oneriliyor. Bebege giden kan ve oksijen akisinin saglikli olmasi icin. Gece ise ister istemez donuluyor. Saga yatmanin sakincasi yok ama bebek soldaki kadar rahat edemiyormus. En sakincalisi sirt ustu yatmak rahime giden damarlara baski olacagindan dolayi.