Bu gün yeğenimin kızamık olduğunu öğrendim. Bende onunla temasta oldum Benim geçirip geçirmediğimi bilmiyorum annem kızamıkçık oldun dedi 1 ay önce verdiğim testte rubella igg pozitif çıktı bağışıklığım var yani ama hangisine karşı onu bilmiyorum. Aydınlatır mısınız biliyorsanız