bebegimd7 Fatma_ecem4 Sezaryenin adet olmayla ne alakası var ki? Doğum sonrası kanamani diyorsaniz o kisiden kisiye degisen birşey benim 35 gün sürdü, 3 ayda da adet oldum eskisi gibi, yani sezaryen oldum diye azalma gibi fark olmadı
minismom ilkgozagrim__ dogumdan 4 veya 6 ay sonra oldum galiba kızım 17 aylık suan ilk zamanlar cok yogun gelirdi benimde normal yani gece yatarken kızımın kucuk gelen bezlerini kullanıyodum gun icinde evde oldugumda falan bebek bezlerinden koyardım 1 sene sonra duzeldi yine cok gelir ama o kadar degil oturdugum yerden kalkarken bile bi anda kan bosalıverirdi pıhtılı gelirdi