_Melikee_ Bugün reçeteyle silince kahverengi pütürlü akıntı seklinde oldu düşük tehlikesi mi bu durumu yaşayan oldu mu bilgi verir misiniz
Guzelgunlerrr _Melikee_ canım benimde öyle kahve akıntım oldu geçen hafta doktor ultrasonla baktı kanama alanları var dedi progestan iğne ve hapa başladı geçen salıdan beri yatıyorum o zaman bende 5 haftalıktım ihmal etme
Yeniyeniden _Melikee_ 7+2 daha koyu kanama oldu bebegi gördük ama istihtat verdi iğne ve hap 2 hafta böyle dedi
_Melikee_ Guzelgunlerrr evet gittim muayene etti kese keseyi falan gördü bayramdan sonra tekrar gel dedi progesteron verdi her ihtimale karsi onu kullancm bakalim