Kızlar acil bir şey sormam gerekiyor çok arada kaldım. İki gün önce nst de sancım yüksek çıktı dün tekrar nst istedi doktorum yaptırdık bu kez normal çıktı sancı çıkmadı eve döndük ama bugün iki kez sanki suyum gelir gibi çok sıvı şekilde akıntı oldu ama yüksek miktarda değil. Suyu az az gelir mi bu dönemde yoksa birden mi gelmesi gerekiyor gitmeli miyim hastaneye bi tekrar bugün ilk gebelik olduğu için anlayamıyorum