betyy16 Arkadaşlar merhaba, 18+5 haftalık hamileyim. Bugün iç çamaşırım ıslanmıştı ve hafif koku vardı. Terlemem normalde o yüzden ter olduğunu düşünmüyorum. Ciddi bir şey midir?
Betul_ela0 betyy16 bende de aynısı oldu şimdi sordum bende ben ter diye düşünüyorum oranın terleyip su üretmesi gerekiyormuş enfeksiyon olmaması için yinede takipte kalalım