busrax_ Kızlar reglimin geçmesinin bugün ikinci günü üç ay önce kürtaj olduğum için geçen ay 36. günde regl oldum. Sizce test için biraz daha beklemeli miyim
bsrakkaya0 İçinde kalmasın al bi kaç test nöbetci ezcaneden yap negatif çıkarsa önümüzdeki günlerde birdaha yaparsın