Mommelike Eray beyle başladım 4 haftalıktık , kendisiyle devam ediyoruz 33+4 olduk , geçen haftalarda hastaneyi gezme şansım oldu hem doktorumdan hemde şafak hastanesini gezdiren hemşireden çok memnun kaldım çok ilgilendi 😇 fakat hiç şafak hastanesinde doğum yapmış kimseye denk gelmedim umarım postunuzu görüp yazan olur. Eray beyde diğer anlaşmalı hastaneleri pahalı olmasına rağmen şafağı öneriyor bu arada ekip daha iyi özellikle normal doğum için..ben gittiğimde kafamdaki soruları sordum odaları gezdim hepsine cevap aldım, kattaki hemşireler yardımcı oluyolar ☺️ 💐🫶🏻 iyi bayramlar diliyorum